Du gör mig så förvirrad, du ger mig så många tankar och jag hatar det

Möten i stan idag då, gick väl helt okej faktiskt hann även träffa min kära Mathilda idag, men vi båda kan väl säga att de finns vissa personer som verkligen inte borde få finnas. Men hur som helst, imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på? Så lust att hitta på nått, nån så hör av er. Annars blir de väl att ligga o se film hela kvällen eller nått, menmen nu ska jag ta och lägga mig i sängen och få ur mig lite tankar och känslor! Pusshej

Ibland undrar jag bara vafan du håller på med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!