Du är hela min värld, hela mitt liv

Datorn är helt cp så kan inte uppdatera via den, så blir via mobilen dom gånger jag orkar. Väntar på att pappa ska lämna in den bärbara satorn nån dag så kan jag börja använda den, men verkar inte som om det verkar bli av på ett tag! Haft en underbar helg iaf, filmmarathon lördag till söndag å varit med underbart folk♥
Idag blev det iaf ingen skola utan vart att fara på vårdcentralen och kolla vad mina "utslag" var, fick då veta att jag har svinkopper och stafulikocker(stavning) så för min del blir det att äta penicillin i tio dagar, huvva!
Hoppas bara dom förvinner fort fort fort! De svider bara å gör ont, menmen.. Nu ska jag iaf ta och se en film sen blir de byta sängkläder vilket jag kommer måsta göra varje kväll nu... Sen sova!
Tänker på dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!