Aldrig älskade jag dig så djupt som när jag höll på att mista dig

Stan igår och idag då, så har väl inte hunnit uppdatera så mycket. Köpte iaf två par nya byxor, kan säga att det behövdes! Sen va jag bara med underbart folk, åt å bara prata. Skolan är väl som vanligt kämpar på, hoppas de går bra tillslut. Sitter nu med hårfärg i håret, hade fått sån utväxt så var dags att färga på nytt, så nu blir det svart. Hoppas det blir bra, sen händer väl inte så mycket plugga lite andra världskriget åså kanske, men nu ska jag ta och skölja ur färgen så de inte blir missfärgat eller nått sånt skit. Pusshej!
(Datorn har lagg så de går inte lägga in bilder, så blir bildlösa inlägg.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!