Låt inte rädslan stoppa dig

Inte mycket man skriver här, men som sagt har fortfarande ingen dator.. De skulle varit fixat men nä de blev nå strul.. menmen, jag hoppas jag ska ha en dator snart! Igår var de ju som sagt skolavslutning och gick ut nian, så nu behöver jag inte vara på Bolidenskolan igen. Men jag kommer sakna många sjukt mycket, speciellt min mentor Åsa Eriksson, vill bara tacka dig för allt. Du hade sånt förstående och försökte verkligen hjälpa mig på alla möjliga sätt, du trodde på mig och gav mig en kraft, vill bara tacka för den underbara människan du var mot mig, dig kommer jag verkligen sakna. Bästa mentorn ever!♥
Idag har jag iaf jobbat på joypeak med Erika, och även varit me älsk och underbara Issa.
Vet inte riktigt vad som händer nu men, vi ser hur de blir.
Men ska nu ta och vara lite social me Issa!
- Har man bara viljan så klarar man allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du gå gymnasium och vilken linje?:)

2012-06-19 / 18:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!