There's a side to you, that I never knew

Stan idag då, köpte lite hårfärg och ha gett mig in på att färga överhåret rött, varit ganska förbannad. 
Efetrsom färgen inte tog på svart hår, men tillslut fick jag de att synas, lite iaf. Men mest i starkt ljus.
Ska väl färga igen nästa vecka eller så och se om de går bättre då. Dock går de röda inte fånga på bild, så kan inte visa nå resultat. Men ajja, nu ha jag iaf myst ner mig framför Andra avenyn igen, &ja.. jag är beroende.
Imorgon blir de återigen till stan för att vara med Mathilda, sedan blir de vidare mot trästocks där vi ska se maskinen bla. 
 
 
 
-Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!