Tänker på dig, varje dag

Vart en sväng till stan idag, träffade även Erika ett tag, kolla lite kläder och så men inget köpt. 
Nu blir de att vänta på att Elias ska komma, kanske ska gå om ica och köpa nå gott, vi ser väl.
 
-  Jag saknar dig så enormt mycket, tänk om jag kunde få se dig le igen, höra din röst och förstå att du är här, just nu kan jag bara minnas alla minnen och alla skratt. jag kommer aldrig glömma dig. de hoppas jag du vet. Vila i frid älskade du, hoppas du har de bättre nu. Tänker på dig hela tiden!♥
Fattar inte hur dom kunde ta en så fin människa från jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!