jag älskar dig, glömmer dig aldrig.

Idag är de sju månader sen du lämna oss morfar, den 27/12-11 tog du dina sista andetag.
Jag saknar dig så enormt mycket, jag kan inte fatta att du inte finns bland oss längre, du var ju alltid där, alltid när man behövde dig. Jag kan inte beskriva med ord hur stor saknaden är. Önskar bara att jag kunde säga att allt hade blivit lite bättre, men de har de inte, smärtan är fortfarande lika stor. Och jag minns än idag den sista kramen jag fick av dig. Tårarna rinner när jag tänker på att du inte längre är bland oss, vi kan inte se dig. Men jag vet att du sitter där uppe och ser ner på oss, följer oss, och hjälper oss genom hela livet. Vi ses sen morfar, när de är min tur, vänta på mig. Jag kommer tillslut. Älskade morfar jag saknar dig över allt annat, kom hem. kom tillbaka.
 

Saknaden är för stor, älskar dig morfar, du finns i mitt hjärta föralltid.♥

Kommentarer
Postat av: kicki

<3

Svar: <3
Nina Lindström

2012-07-29 / 19:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!