To think too long about doing a thing often becomes its undoing

Just hjälpt min kära kusin Nadja att fixa en blogg, blev inte så mycket filmtittande faktiskt iaf jag fastnade framör datorn istället. Men hade tänkt se slutet på filmen medans Nadja ska få fixa med hennes blogg, sen blir det nog att sova har varit helt död idag, undra om de är vädret eller om jag ska bli sjuk? Aja nog med det, imorgon blir det att fara hem till Boliden igen, vet dock inte när men kommer sakna Nadja, Hampus, Kicki å Danne. Det är alltid lika kul att vara här, menmmen kommer väl fler dagar de är ju som lov snart och så. Men nu ska Nadja få ta datorn och göra vad hon nu vill göra pusshej!
Så med denna bild säger jag godnatt!
Bild i repris jag vet, men har bildbrist







Btw, hennes blogg http://nadjalangstromm.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!