om jag kunde så skulle jag ge dig hela världen

Går dagen blev underbar, tillslut
Börja me att Sofia väckte mig kvart över nio, sen åt vi frukost och fixa oss.
Sen börja vi gå ut till bussen mot stan vid elva,
och framme i stan gick vi till Jocke å va där ett tag sen gick vi in till stan,
å Sofia tänkte köpa nå saker, men väl framme såg vi att affärerna vi skulle på va stängda.
Så vi for på frasses å åt sen gick vi tillbaka till Jocke,
men efter typ en halvtimma började jag bege mig mot a-torp till Mathilda.
Kulkul, du är verkligen underbar bruden
Sen efter nån timma gick jag in till stan och då blev de bio.
(Hamilton) riktigt bra film faktiskt!
Sen blev det att fara hem med bussen.
Å då jag kom hem va min kompis pappa hos oss så då vare bara att stöka ihop newbody,
och ge han paketen som han skulle ha.
Sen städa jag mitt rum sen blev de sovaaaa.
Idag var de skola igen, å på morgon va sista lektionen att få kolla på saker inför nationella prov.
Som är imorgon, svenska läsförståelse först. Huvva...
Aja, sen var de väl en vanlig dag.
Å då jag kom hem blev de fortsätta städa och duscha och fixa lite annat..
Sen for jag till Rwaida och är här nu, låna hennes dator å uppdatera lite nu medans hon äter.
Ikväll händer väl inte så mycket, blir väl att se en film eller nå,
vi ser vad kvällen har att erbjuda..
Men nu har hon ätit klart så ska vara social med henne.
Pusshej!
- Du är speciell

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg, hoppas allt är bra!! Du är så vacker, bara så du vet ;)

2012-02-06 / 18:40:19
URL: http://sidenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!