Jag visste det hela tiden, bara du som inte fattade det

Inte uppdaterat på några dagar nu, men har som aldrig haft riktigt tillgång till det.
I fredags for vi med skolan på studiebesök, först rönnskär sen på värmeverket på hedensbyn.
Efrer de stannade jag och Sofia kvar i stan och gjorde lite saker i stan sen for vi på A-torp, till min syster å kalle.
Där vi fixade oss inför kvällen som vi skulle spendera me Jocke å Elle, vilket inte vart som jag hade tänkt mig men blev lyckat ändå. Sen på kvällen kom Mathilda och jag skulle sova där efter massa strul.
Sen va jag även med henne lite igår sen for jag tillbaka till Kalle, där jag åt middag sen for vi och gick till Johnny å Cilla och träffade lilla Loui, riktigt gullig va han! Vi såg även melodifestivalen ett tag men sen begav vi oss ut igen och gick på coop å handla, sen blev de bara att vara hemma hela kvällen.
Nu sitter jag och undrar vad man ska hitta på idag, hade tänkt vara med Mathilda men verkar inte få kontakt med henne. Så läser du de här, hör av dig Mathilda!
Nä nu ska jag gå å äta frukost me Madde och Jessica, pusshej!


- Man vinner ingenting genom att ge upp


Kommentarer
Postat av: MATHIDA

jag antar att det är försent nu, men hade ingen mobil att ringa med och mitt facebook fucka upp sig....

2012-02-12 / 22:19:37
URL: http://mathildavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!