Jag kommer aldrig att låta dig gå, även om du redan vänt ryggen mot mig

Mötet idag gick bättre än väntat, dock fortfarande saker att jobba med.
Men iaf vi ha ju FLFF vecka i veckan, och imorgon ska vi ha företag för en dag jag är i grupp me Linda, Samuel och Helen vi ska sälja vofflor och fika.
Så min dag tilsammans med Sandra har i största del gått till att baka och se film.
Nå mer än de tror jag inte händer, blir väl att bara vara hemma eller dra ner på ug tvärt jag vet inte än.
Men nu ska jag ta och gå ut med hundarna innan mamma tjatar ihjäl sig pusshej!
- bild från haloween discot, älskar dig gummsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!