"jag älskar hela dig inte bara ditt utseende"

Sitter och lyssnar på musik nu och ska snart gå och träffa Emilia, ska nog bli kul inte träffat henne på ett tag. Sen blir de nog bara att fara tillbaka till Boliden och sova.
Imorgon har jag möte med skolan klockan 8 får väl se vad dom har att säga, nått positivt hoppas jag. ´Vi har inte heller vanlig vecka idag utan FLFF vecka, får hoppas på att de går bra de med.
Men nu ska jag ta och äta sen packa sen blir de att fixa sig sen bege sig mot Emilia Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!