i wish i was the one you always think about

Blev att gå själv idag då men tvingade Minna att ringa och prata me mig, längtar så sjukt tills jag är hos dig gumman. Aja, för övrigt var de väldigt skönt att få vara ute å gå igen, inte blivit så mycket senaste tiden.
även hunnit duscha så nu blir de sätta på sig pyamas och mysa ner sig i soffan och se en film sen blir de att sova.
Skola imorgon ju, kanske blir stan efter det, jag vet inte riktigt än, aja nu ska jag ta och fixa sakerna och sen se film. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!