helt sjukt hur mycket jag älskar dig!

Nu ha jag just kommit mig upp ur sängen, va ju ett tag sen jag skrev men tillbringade iaf min helg i övik hos Minna, grymt kul vare faktiskt. Saknar henne sjukt mycket, hoppas på att de inte tar allt för lång tid innan jag träffar henne igen! Vi hittade väl på allt möjligt, skräck, stan, resecentret, skratt å massa kul. Vissa saker som vi inte ens behöver ta upp. Iaf i fredags fick jag träffa min efterlängtade Linnéa! tyvärr bara någon min.. Men hon fyller ju år snart så då hoppas jag på att få träffa henne! men men idag händer väl inte så mycket, förkyld som stryk är jag iaf så blir väl ligga å mysa framför en film eller nå, ska väl hem till Boliden sen oxå, är nu hos min syster på a-torp. men nu ska jag ta och lägga mig å se en film och fortsätta nysa... Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!