Livet leker men jag står kvar på egna ben.

Sitter hos mina fina kusiner och tänkte bara uppdatera lite kort. Jag har det iallafall riktigt bra här, saknar dock älsklingen. Men fick ju rå om han en natt innan jag åkte så jag ska nog klara det ett tag till. Vi sitter just nu och lyssnar på musik och har just sett film, vet inte alls vad som händer ikväll men antar att det blir mys och prat. Kanske någon mer film vi ska se eller så, jag vet inte. Men imorgon kommer iallafall mamma med min andra väska så då kan jag börja förbereda kläder åså för julafton, snart såå är den här. Ska nog bli kul även fast det är många ställen man ska fira på, men jag börjar hos min mormor, med fina släckten här, sen fortsätter det till pappa på juldagen och fira me min pappa och familjen där och även farmor och farfar. Underbart, får nog även med älsklingen dit. Sen på annandan åker jag med han hem till honom och firar med hans underbart fina familj. En toppen jul helt enkelt. Och alla julklappar är inhandlade och inslagna, äntligen! Men nu ska jag ta och krypa ner under täcket och mysa me min fina kusin. Pusshej!
 
Finare kusiner får man ju leta efter, älskar er enormt ska ni veta♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!