I hate this feeling more than anything

Blev så att jag spenderade även natten från lördag till söndag hos Issa, helt underbart. Vi var med Elin&Robin också, for på bruks och bakade pepparkakshus och vann. Trevlig kväll helt enkelt. Sen på söndag/igår åkte jag och Issa in till stan med hennes pappa kring två sen tog jag bussen hem klockan fyra och var hemma nån timme sen for jag ut och var med Cassandra, Johan&Martin, pratade åkte runt i boliden och lyssnade på musik var typ det vi gjorde. Och nu idag ligger jag hemma i sängen och ber att de inte är magsjuka jag råkat ut för, men både jag&mamma tror att de är nå helt annat så förhoppningsvis blir det skola imorgon! Men nu måste jag ta och plugga till provet/proven jag har på onsdag, så jag kanske får E iallafall. Pusshej!
 
 

Lite bilder från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!