God jul alla fina!♥

Har just firat min första jul utan morfar här, den var tung men det gick bättre än jag trodde. Har sån underbar släckt som ger en kraft och ork när man inte kan skapa den själv. Vi var iallafall hos mormor och det vart mat, efterrätt, fika, julklappar, tomte, kalleanka, och allt det som tillhör julen och självklart en massa prat och mys med släckten. Har haft en riktigt bra jul och är nöjd med julklapparna som dock mest var pengar men pengar är ju aldrig fel. Imorgon vid elva åker jag mot stan och sedan mot pappa där jag ska fira jul igen, känns skönt att få komma dit så fort. Får även träffa min älskling då, och då lovar jag att jag lär inte lämna honom på flera dagar. Saknar han så det värker i hela mig, vill bara ha han här. Men imorgon så får jag rå om han igen, längtar♥ Men nu ska jag ta och se en sista film och mysa en sista kväll men finaste Nadja. Skriver när jag får tid och så igen, vet inte när men snart hoppas jag. Pusshej!
 
 
- Jag saknar dig så himla mycket morfar, vissa dagar fattar jag inte ens att de är sant,
att du på riktigt är borta från oss, jag vill bara spola tillbaka tiden och se till att de aldrig hände.
Idag är det exakt ett år sen jag såg dig sist, sen jag fick min sista kram av dig, min sista jul med dig,
jag saknar dig så de smärtar såå inom mig, kan du inte bara komma tillbaka igen?
Ge mig en likadan kram som förra julen, om jag bara hade vetat att det var den sista så hade jag
aldrig släppt dig, aldrig låtit dig gå. Jag hoppas du haft en underbar julafton där du nu är.
Tänker på dig, älskar dig, och saknar dig mest morfar.
Hoppas du har det bra, sov i ro.
Vi ses nångång igen, inte än, men nångång så kommer jag till dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!