Det finns inget som kan ta dig ifrån mig

Inte varit på skolan alls i veckan och imorgon när jag äntligen kan fara så får jag veta att vi är lediga. Ajja, blir ändå att åka till stan hyfsat tidigt för att gå på stan med Rebecca och köpa dom sista julklapparna sen blir det att åka till Elias vid fyra och spendera natten där. Nu när jag liks skriver kan jag ju passa på att säga att de inte lär bli mycket uppdatering under julen/nyår eftersom jag inte kommer att vara hemma, julen firar jag med min fina släckt, kommer vara så jobbigt eftersom på julafton är det exakt ett år sen jag såg min morfar sist, ett år sen jag fick min sista kram av honom. Saknar honom så mycket. Och nyår firar jag med Elias tror jag? Något i den stilen iallafall. Men nu ska jag ta och lägga mig och se någon film sen blir det att sova. pusshej!
 
 
Den här låten sjöng jag för dig på din begravning,
finns inte ord till att beskriva hur mycket jag saknar dig.
Hur många tårar som fallit ner för min kind just för att du inte är här med oss.
Ibland finns de dagar då man inte vet vars man ska ta vägen med smärtan,
med saknaden, men jag lever, och jag kämpar vidare.
God jul och gott nytt år på dig.
Jag älskar dig morfar, nu,då &alltid.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!