Destroy what destroys you

skolHuvudvärken håller på att ta kol på mig, och har just insett att vi har prov imorgon och vet innerstinne att jag borde plugga, men jag orkar inte, kanske ska skita i att plugga ikväll och ta och sova istället, fast de är ju en sånhär kväll då man är så trött och bara vill sova men när man väl får sova så ligger man bara och vrider&vänder sig.. Love life. eller något liknande, menmen, skola imorgon, jullovet närmar sig, äntligen! Bara 9skoldagar kvar. Men nu ska jag ta och lägga mig, eller plugga, jag vet faktiskt inte.. fan åh.
 
 

-Elias Lindgren ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!