A person that truly loves you will never let you go, no matter how hard the situation is.

Kan passa på att skriva lite nu medans Nadja är och duschar och Hampus sover. Idag vaknade vi ganska sent faktiskt så har varit ganska seg hela dagen, men vi har iallafall varit ute och gått me Kleja och busa lite med henne. Sett klart filmen som jag missade igår eftersom jag pratade med älsklingen i telefon. Sen nu har vi varit ute me skotrarna och åkt/kört lite runt byn, synd bara att de var älgar som sprang runt, och inga skoterspår uppkörda och kallt. Hade nog varit lite roligare annars, jag är ju som jag är och fryser jämt så de va inte så kul.. Men hoppade in i en varm dusch då vi kom in och fick upp lite värme av det. Så nu väntar jag bara på att Nadja ska duscha klart sen ska vi lägga oss och se en film sen sova och samla krafter för julafton som är imorgon. Kommer nog bli riktigt jobbigt i år faktiskt, men det är bara hålla sig stark. Men nu ska jag ta och bädda till sängen och vänta på att älsklingen ska svara på sms. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!