8månader med finaste idag.

Tinden går fortare än man hinner med, det är redan 8månader sen du blev min.
Och jag minns det som om de vore igår, jag vart lyckligast i världen.
Du är den absolut bästa i världen, den finaste som finns, det finaste man kan få.
Aldrig älskat någon så stark som jag älskar dig, du gör mig till världens lyckligaste tjej.
Utan dig är jag inte hel, utan dig kan jag inte andas, du är min luft, mitt syre.
Utan dig skulle jag vissna och dö bort, du är den som får mig levande.
Det finns inte ord att beskriva det jag känner för dig.
Men något som är säkert är att jag klarar mig inte utan dig.
Du är min andra halva, mitt liv, hela min värld.
Du&jag föralltid, visst är det så de ska vara?
JAG ÄLSKAR DIG ELIAS LINDGREN ♥
 
 
Finaste killen ever, du är allt jag någonsin önskat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!