Was looking for a place to hide away

Inte skrivit på ett tag och ber om ursäkt för det, men har inte haft tid eller ork. Har iallafall börjat barn och fritid på balder nu, inte hunnit vara där så mycket än men lite har jag väl hunnit, och de verkar väl vara helt okej.
Sitter nu hos älsklingen och har just kommit in från en liten prommis, och har så ont i magen så jag snart går av. Menmen får hoppas att det släpper snart! Nu ska vi väl inte göra så mycket, se tv å mysa eller nå. pusshej
 
Bild i repris.
-The more I try not to, the more I seem to care and the more I say I'm fine, the more I just pretend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!