Varför gråter livet när döden alltid ler mot mig?

Fyåfan vad ont jag har överallt, är helt jävla död. Å filmen jag skulle se bara laggar, kul liv. Så nu ligger jag å stirrar in i datorn och drygar, kan inte sova heller. Hosta, ont å inte trött, fast ändå hur trött som helst.. Oj så less jag är, önskar att älsklingen låg vid min sida och gav mig ny ork. Men nu är han inte de, så bara att kämpa på. Blir ingen skola imorgon heller, saknar den. Vill ha nått att göra på dagrana, inte bara ligga som en död i sängen. Nä nu ska jag ta och sluta att klaga å försöka hitta nån annan film att se på istället. Pusshej
 
 
-Jag saknar dig enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!