Utan dig känns allt så tomt.

Känner att jag verkligen inte har nått liv just nu, bara sjuk och less. Helt onödigt, men imorgon blir det att fara till skolan iaf, börjar ju de nya programet så, och efter skolan blir det att fara på möte, sen blir de åka hem och hitta på något, vet inte vad än, men något. Ikväll blir de kanske att städa ihop lite i mitt rum, kläder precis överallt, sen ska jag platta håret och fixa lite annat inför skolan imorgon. Sen blir de nog se klart filmen jag börjat på, sen sova.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!