Minna Lindström

Jag kommer alltid att stå vid din sida, vad som än händer. Lillasyster, du är min andra halva. Jag orkar ingenting utan dig, jag vet att jag kan bete mig som en idiot ibland, men du ska veta att de bara är för att jag är så sjukt rädd om dig. Syskon bråkar, men dom älskar varandra ändå, right?
Du vet att du alltid kan prata med mig om de är något som är fel, eller om nån varit dum, vad som helst. Jag finns alltid, bara ringa, smsa eller vad som helst. Jag kommer alltid svara på dina ord. 
Du är den vackraste som finns, jag kommer aldrig lämna dig, du gör mig hel. Utan dig har jag inget.
Vi har bråkat, skrattat, gråtit, slagits, allt. Delar allt med dig, och så kommer de förbli.
Låt ingen förstöra dig eller trycka ner dig, du vet att du duger precis som du är, du är helt perfekt, de har du alltid varit, du behöver inte ändra nått. Va bara den du är, lev ditt liv, å skit i alla andra. Du&jag mot världen syster. Stay strong, du fixar de, du fixar allt. Kämpa på, jag står vid din sida. Och när du inte orkar, orkar jag för oss båda. 
 
Jag kommer alltid att älska dig, vad som än händer, är du alltid den bästa.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!