Jag älskar dig Elias!

Fått prata me älsklingen ett tag nu, jätte skönt var det, känns att jag behövde det. Jag saknar han så mycket, saknar allt där hemma.. Men på fredag börjar resan hem igen, tiden kanske går fortare sen? Då man börja vänja sig vid dethär. Nu blir de väl snart bara att lägga sig och sova, sen ut på nya äventyr imorgon. Ska bli roligt att se vad det blir. Men ska väl ta och prata med dom andra sista stunden nu när alla är vakna, eller ja.. prata med dom jag kan prata med iallafall. Pusshej
 
 
Jag saknar dig riktigt mycket, tänker på dig varje dag vännen. Varför just du?
Du var alldeles för ung. Önskar du kunde komma tillbaka igen! Men jag ska leva för dig, göra allt för dig. Så som du hade gjort det! Älskar dig & saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!