I mina ögon är du den vackraste.

Första dagen på vård och omsorg avklarad! Gick rätt bra faktiskt, nästan bättre än jag trodde. Klassen var helt okej, bara tjejer, men de ska nog gå bra det med. Efter skolan begav jag mig in till stan för ett möte, efter det hann jag även träffa älsklingen en liten stund. Längtar tills jag får vara med han, och inte bara hinna säga några ord sen måsta dra.. Ajja, nu blir det att äta nått, sen ge sig in på att färga håret igen, får se om de blir bättre resultat idag! 
 
 
Haha mongobild...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!