Du är den ända jag vill ha, den ända jag drömmer om

Ligger hemma i sängen idag, huvudet sprängs, ont i halsen!, hostar så jag spyr, mensverk, ont i öronen,ögonen&bihålerna, ingen ork alls. När faaan ska det ta slut? är så less.. Vill bli frisk, NU! Menmen, nu är jag inte de, bara finna sig i det.. Så idag blir de äta halstabletter å se film eller nått, ska även försöka sova lite, natten vart ganska sömnlös tack vare min jävla hosta. usch&huvva. Nu ska jag krypa ner i sängen och se nån film! pusshej
 
 
- Du är de finaste som finns, de finaste jag har. Jag älskar dig mer än ord någonsin kommer kunna förklara, du är min andra halva. Utan dig är jag inte hel, tänk att du är min, och de hoppas jag du är föralltid, du är hela världen för mig, du betyder allt. puss på dig hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!