Don't tell me if I'm dying, ´cause I don't want to know.

Som ni kanske ser så ha Emmy fixat en ny design åt mig, riktigt nöjd. Tack Emmy!
Nu sitter jag och försöker få i mig nån macka så jag kanske överlever, mår inte bra alls, huvva. Hatar att vara sjuk, så helvetses jävla jobbigt. Tänkte oxå att om jag tar en dusch kanske jag blir piggare, men näe, det blev jag inte heller. FML! Sen blir de att mysa ner sig i sängen och se en film, och hoppas på att sova en liten stund inatt iaf!
Nä nu ska jag ta och fortsätta knapra på min macka, pusshej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Så lite så!:)

2012-08-28 / 15:56:00
URL: http://makitalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!