Don't let your dreams be just dreams

Skolan idag gick helt okej, började ca halv elva och slutade tre, så var helt okej. Efter de gick jag på stan och köpte lite käder och underkläder. Sen träffade jag Elias en stund innan han skulle till hamn och hjälpa André så nu sitter jag hos Erika och vi gör absolut ingenting, ska kanske gå och köpa godis om en stund sen ska vi väl hitta på nått, sen drar jag till min finaste och spenderar natten där! ♥ Men nu ska jag ta och vara lite social, så hare bra, eller dåligt, väl själv. pusshej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!