Borde vara olagligt att sakna nån såhär mycket

Varit och kollat på viner och en jätte stor kyrka idag, häftigt var det. Fick även åka motorcykel igen, helt asm! Nu kommer de väl inte hända så mycket mer idag, dom andra ska på pub, men jag stannar då här och hittar på nått. Nu är de bara imorgon kvar, sen på fredag börjar resan hem. Längtar hem mer än ord kan beskriva, verkligen. Börjar ju dock skolan dan efter jag är hemma, lite negativt, men de är bara att finna sig i det. Ny skola, ny klass, nu börjar man vara nervös. Men de ska säkert gå bra! Men nu är de nog snart mat, så ska väl ta och äta lite. Pusshej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!