you're everything i need

Nu hemma efter ännu en dag på skolan, två prov avklarade!
Hur det gick får vi väl se, känns dock som de gick mindre bra.
Prov på torsdag och prov på fredag låter det som?
Jaa, så blir väl dränka sig i plugg idag oxå..
Ug är ju som sagt stängt så vet inte riktigt vad som händer ikväll.
Tror Isabella skulle komma men vi ser väl hur det blir.
Måste även städa mitt rum, de är inte fint!
Nä nu ska jag lägga mig framför tvn ett tag innan jag börjar med det jag borde göra.


- Önskar du vore min.. (L)

Kommentarer
Postat av: Sofiaa:*

Hahaha, nu var engelska läxan gjord:*

Vad ha vi för prov på torsdag?<3



älskar dig med<3<3

2011-10-11 / 16:04:02
URL: http://yess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!