Till dig! Gumman jag älskar dig.

Vet att du har det svårt ibland, vet att du kan sjunka ner i djupa mörker.
Men du ska veta att dag som natt så finns jag här för dig.
Spelar ingen roll vilken dag de är, vardag som helg det är bara att du ringer!
Jag kommer alltid stå vid din sida och försöka förstå.
Utan dig är mitt liv mörkt å grått, du lyser upp min dag.
Ska alltid försöka förstå och hjälpa dig.
Livet är inte alltid en dröm det är inte alltid enkelt.
Men kämpa varje dag för min skull, gör dig inte illa.
Och försvinn aldrig! Kommer hålla din hand hela vägen.
Kommer alltid lyssna om du behöver nån som lyssnar,
kommer alltid ha en axel du kan gråta mot om du behöver gråta.
Och jag kommer alltid vara din vän som du kan hitta på roliga saker med.
Vad som helst så finns jag här för dig.
Om du hoppar så hoppar jag, det vet du!
Vet att de kan vara svårt att föräldrar kan vara idioter.
Att man alltid har en svaghet, även om det var som det var.
Så är det inte så nu, strunta i allt som trycker på dig.
Du är en stark tjej, men även de starkaste faller, och jag lovar jag lyfter upp dig och är ditt stöd.
Tills den dagen du kan stå på egna ben kommer jag vara ett stöd även om de blir resten av mitt liv.
Du är den vackraste vän en människa kan ha! Handihandlivetut!
JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!


Hela vägen, livet ut! <3

Kommentarer
Postat av: diiin<3

vem är detta till;)

2011-10-14 / 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!