Jag lovar jag skulle kunna strypa dig!

HÄR OCH NU, BARA DU VAR HÄR!

Klockan fem blir det att bege sig mot pappa, aslängesen nu.
Vi får väl se hur det går å vad som händer.
Sen va de tänkt att jag och Sanna skulle på hockey imorgon men det blir inte.
Pga hon inte tar sig dit så blir hos pappa till typ fem då jag tar en buss hem.
Sen får jag hoppas på att träffa älskade Linnea som kommer hem ihelgen!
Saknar dig sjukt fucking jävla mycket!!
Sen får vi se om det blir ug eller vad det blir.
Men nu ska jag ta och packa klart de som är kvar!
Pussheeej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!