Jag kan inte sluta tänka på dig

Sitter nu hos liv efter en chill dag på skolan.
Började med att vi hade ev(dans) dock var jag inte med,
sen hade vi musik där vissa sjöng och vissa spela.
Sen hade vi so och fick tillaba proven (gick inte bra) och lite prat sen såg vi en film,
sen var det lunch och efter de idrott alltså bad, sen hade vi engelska där vi oxå såg en film.
Sen avslutades dagen med att Estetiskaprogrammet Musik kom och hade konsär,
mycket bra var den faktiskt! Devar dagen hitils mycket bra.
Ikväll vet jag inte vad som händer för på ug äre surströmmingskväll.
Och dit tänker inte jag fara! Stället är ju förgiftat...
Aja, vi ser väl vad denna kväll har att bjuda på.
Kanske drar på gympan klockan nio och är med ug där ett tag, vi får se.
Men nu ska jag ta och äte en macka som mamma så bestämt tvingar mig att göra..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!