Jag älskar dig mer än ord kan förklara!

Sitter nu och lyssnar på musik och ska snart bege mig ut på en promenad.
Rensa tankarna och få lite frisk luft i sig, sen blir de duschen sen laga mat.
Sen kommer Älsklins Sofia här, och ska vara med mig till imorgon även sova här.
Vi ska väl på skattjakten med ug, sen blir de kanske lan hos Martin me massa folk.
Vi ser hur det blir, hoppas på en toppen kväll iaf!
Bara hoppas på att hitta rätt kläder, kommer frysa ihjäl...
Aja nu ska jag hjälpa mamma puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!