Gör mig hellre ledsen med sanningen än glad med lögn.

Sitter nu i sängen på väg att sova, just sätt tyst vittne.
Den va fan bra, såg den me pappa ett tag innan han gick å la sig.
Men va tvungen att se hela så satt å såg slutet själv.
Pappa ska iaf och jaga imorgon typ sex på morgon eller nå..
Så han hinner jag inte träffa imorgon.
Blir att ta 16.35 bussen från bergsbyn, sen vidare med 17.10 bussen till Boliden.
Blir nog att träna då jag kommer hem sen blir det som sagt ug.
Men nu blir det soooova. Så jag orkar morgon dagen.


Bästavän, jag älskar dig Jenny Linnéa Nygren! ♥

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!