Bara du kan göra mig hel!

Nu jävlar ska jag börja blogga igen! Eller vad tycker ni?
Väldigt dålig uppdatering senaste månaderna..
Jag vet, men nu ska jag verkligen ta mig i kragen å skriva igen!
Vet att jag sagt de förr men nu ska de jävlar igång!
Idag har väl inte hänt så mycket mer än skola som vanligt å blev även singel.
Men sånt är livet, bara se de ljusa framåt! Sen ha väl de varit som vanligt.
Idag hade jag ju tänkt städa, men hur gick det me de.. Ser ut exakt som igår!
Men nu ska jag nog ta å hoppa in i duschen å sen blir de väl gå ut i regnet å se om man kan hitta på något.


^Jag älskar dig! Gumman du är underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!