Att ta första steget leder dig alltid till det sista.

Hann aldrig skriva igår, blev att vara med Alex istället, sen tillbringa kvällen med Johan å Martin.
Kulkul! Sen somna jag ju som sagt.. Så blev inget skrivande.
Men permanenta iaf håret, 4timmar tog det! Kan säga jag känner mig som ett troll elr nå..
Men bild kommer senare. Idag ska jag nog va me Alex å blir nog att sova där oxå,
Om inget annat bestäms, kanske skulle till Sofia men vet inte hur de blir med det.
Mamma kunde ju inte skjutsa åså.. Men ska prata med hon sen typ.
Annars händer väl inget speciellt, ser att solen lyser så kanske ska bege mig ut ett tag!


&jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!