Älskling jag saknar dig!

- Sofia stålberg jag älskar dig. Vad som än händer så är du alltid min bästa vän.
Glömmer aldrig stunderna och minnerna med dig. Ingen är så underbar som dig!
Ingen kan ta din plats i mitt liv, och bara så du vet utan dig är jag inte hel!
Du får mig att le på riktigt, du lyfter mig ur de djupaste hålen.
Av att bara höra ditt namn får jag kraften att kämpa en dag till!
Gumman hand i hand livet ut. Inget kan förstöra våran vänskap!
Håll min hand och vandra vägen fram med mig! Pussgumman!

Underbarare finns inte ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!