Så svårt att lita på dig

- men glöm aldrig att jag älskar dig!

Sorry för att jag inte uppdaterat på ett tag men ha varit utan dator..
För den gick lixom sönder..
Men nu ha vi lånat en dator av en kompis så kan nog börja uppdatera igen.
Imorgon blir de nog att bege sig mot skolan efter den långa frånvaron..
Varför tänker jag inte ta upp här, så någon som vill veta då får ni fråga personligen.
Men iaf idag har de inte hänt så mycket alls, va ute och gick ett tag.
Sen va jag me älsklingen ett tag. Sen ha de inte hänt så mycket.
Men nu ska jag vidare mot sängen så jag tar mig upp imorgon!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!