Livet är inte desamma utan dig.

Varit sjukt dålig på och blogga senaste veckorna.. jag vet.
Men de ska vi försöka ändra på.

Just nu sitter jag iaf vid datorn.
Idag vare iaf skola som vanligt, inget speciellt hände.
Eller vi spela in på musiken då vi sjöng/spela,
jag sjöng och kan ju säga det gick inte bra!
Kan ju ha och göra me förkyldningen som aldrig vill ge sig.
Menmen, nu finns de som inget mer att säga plus är jag jätte trött!
Så ska bege mig mot sängen och SOOOOVA!!
Pusshej

Inget smink men den bjuder jag på!


- Du vet att du är hela min värld. Jag älskar dig!
Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!