live today because tomorrow is a new day

Gumman jag älskar dig så jävla mycket, vet inte vad jag hade gjort om inte du fanns.
Alla gånger du ringer eller smsar så hoppas jag alltid på att få höra ditt skatt.
Att bara höra din röst ger ett hopp som ingen annan förstår.
Du kommer nog aldrig kunna förstå vad du betyder för mig.
Jag kommer alltid finnas här för dig, dag som natt!
Vi ska övervinna de som trycker ner på dig, jag kommer stötta dig till livets slut.
Du har mitt nummer det är bara att ringa!
Trots avståndet mellan oss så är vi tajta, jag kommer aldrig glömma dig.
Du är verkligen en vän värd att behålla, fattar inte att du blev min.
Jag vet hur livet är, de är jobbigt och många motgångar.
Men du ska veta att jag ska kämpa, kämpa för att få dig att stanna!
En så underbar person som dig ska inte behöva lämna oss.
Inte på grund av all skit som livet kan ge.
Jag har aldrig träffat en tjej som dig, så stark. Så otroligt stark!
Jag börjar bara älska dig mer och mer för varje dag.
Hålet som skulle bli om du försvann jag skulle aldrig kunna leva med det.
Du går igenom enormt mycket men jag står här vid din sida och stöttar dig föralltid!
TIlls sista andetaget kommer jag stå här, kommer hålla din hand.
Trots att vi aldrig träffats, att de finns en ålderskillnad, de spelar ingen roll!
För jag älskar dig så sjukt jävla mycket ändå!
Men jag önskar varje dag att jag fick träffa dig, att jag fick krama dig.
Jag skulle aldrig släppa taget.
Du är underbar helt jävla perfekt!
Älskling hand i hand livet ut, jag lovar jag lämnar dig aldrig! ♥



Jag älskar dig så sjukt fucking jävla mycket!
Lämna mig aldrig gumman..

Kommentarer
Postat av: minna

älskar dig desamma gumman!<3333

2011-11-03 / 14:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!