Jag är less på att låtsas...

Ojoj nu va de ett tag sen jag skrev, inte okej.
Men nu är jag här igen, discot i fredags blev grymt!
Blev att Sofia och Sandra sov här helt underbart.
Sen på lördag drog Sandra på morgon någon gång:(
Sen begav jag, Sofia, Johan å Martin oss till stan.
Där Johan skulle handla massa shiit, sen blev det hem.
Äta och sen for Sofia hem..
Sen blev det vara med Linnéa, Johan och Martin
och dra till bastuträsk spårad kväll kan jag säga!
Den natten tillbringades även med Johan mys.
Sen blev det att vara med Linnéa och vi skulle blondera mitt hår.
Men färgen var slut på ica.. Så de blev inte.
Sen i söndags blev de bara en slapp dag typ, då även
CassandraLundgren fyllde år, älskar dig gumman.
Sen igår såg väl dagen likadan ut.
Men kvällen så vart de att vara me
Johan, Martin, Linnéa, Pontus och nån jag inte minns namnet på.. :$
De slutade väl lite oväntat men sjukt king kväll!
Och idag har de väl inte hänt så mycket Linnéa och Martin sov här från igår till idag.
Så har väl varit med dom och även blonderat mitt hår nu.
Snacka om typ vitt :O Färgade även Linnéas hår blev grymt bra.
Sen ha de väl bara varit en lugn kväll.
Och nu ska jag ta och ta igen lite sömn, pusshej!


Från i fredags dålig bild men. Älskar dig gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!