I miss you so much!

Sitter och gör absolut ingenting.
Denna dag tillbringades oxå i sängen, nu är jag less!
Jag saknar skolan och vännerna!
Aja bara hoppas att jag tar mig till skolan imorgon.
Sen ska jag väl ta och hoppa in i duschen snart, om magen tillåter det.
Vilket jag hoppas på! Ikväll blir de väl ligga hemma i sängen och dryga..
Men nu ska jag se om jag kan göra något vettigt!
Som jag sagt våran dator ha ju gått sönder så har inga bilder att lägga ut.
Men ska försöka fixa det sen.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!