as long as there's life there's hope

Dagen började med massa film å bara lathet,
sen blev de bege sig mot Ann-kristin där jag fick smaka nybakta bullar.
Sen skulle vi ut och gå fast vi hamnade på ica istället och köpte energidryck.
Där vi även träffade Johan, Linnéa och Marin. Hann även prata me Sandra och Alma.
Sen gick vi ut ett tag till sen blev det fara hem till mig dit även Johan, Martin och Linnéa kom.
Sen efter ett tag kom Linus och Pontus å prata me Johan och Martin.
Sen blev de bara en massa mys hela kvällen.
Nu sitter jag hos Linnéa och ska tillbringa natten här hos henne.
Sen blir det att fara på lanet imorgon.
Men nu ska jag ta och vara social me Linnéa innan hon somnar.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!