Är inte mig själv utan dig

Jag saknar dig bara mer och mer ju längre tiden går.
Vi skulle vara bästa vänner tills döden skilljde oss åt.
Vi hittade alltid på bus och ingen förstod mig som du.
Varje gång jag va med dig skrattade vi, vi hade alltid kul.
Vi kunde alltid roa oss med saker ingen annan förstod sig på.
Du var min bästa vän men du försvann.
Du har en ny person, en ny bästa vän.
Men jag hoppas att du fattar att utan dig är jag inte samma person.
Jag saknar dig mer än ord kan förklara.
Varför tappade vi kontakten? Varför försvann våran vänskap?
Kommer aldrig glömma dig.
Jag älskar dig nu, då & alltid.


Kommentarer
Postat av: Felicia ♫

hej! är du sugen på en design? jag gör vadsomhelst! header, bakgrund, skyltar vad som helst, och det är heeelt gratis! så ifall du är intresserad så skicka ett mejl till mig o skriv i en kommentar att du har skickat ett mejl, glöm inte skriva vad du vill ha, hur du vill ha det, vilka bilder osv. kram! <3

2011-11-18 / 16:11:05
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/
Postat av: Monrou

Tja, jag kallas för Monrou och driver Sveriges annorlundaste, men ballaste mat & modeblogg!



Kika in och kolla vettja, kanske kan följa varann på bloglovin? :)

2011-11-18 / 23:45:34
URL: http://monrous.blogg.se/
Postat av: MATHIDA

inte för att jag tror att det här inlägget handlar om mig men de passar ändå ganska bra in i din och min vänskap just nu.

2011-11-19 / 21:01:00
URL: http://mathildavi.blogg.se/
Postat av: rorro

de känns som att inlägget handla om oss.

2011-11-21 / 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!