AHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Inget liv jag vet.

15 "Har du nånsin.."
1.Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån? Jaoo
2.Brutit något? Nej
3.Gjort något du ångrar? Om jag har!
4.Hoppat bungee jump? Nej, men skulle vilja.
5.Ljugit för någon du tycker om? De har jag..
6.Ätit en hel tårta? Nej blää..
7.Gjort bort dig offentligt? Säkert
8.Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? -
9.Gåtit när ditt husdjur dött? Yess..
10.Velat försvinna? Jao
11.Gråtit över en kille? För många gånger...
12.gråtit över en tjej? Beror på
13.Varit i slagsmål? Ingen kommentar.
14.Blivit arresterad? Nej
15.Träffat någon från internet irl? Det har jag

Senaste

1.Telefonsamtalet du gjorde? Mamma
2.Telefonsamtalet du fick? Mamma
3.Personen du träffade? Mamma
4.Roligaste grejen som hänt? Ehm, finns så många..
5.personen du smsade? Johan
6.Personen du tänkte på? Johan
7.Du skrev till på myspace? Har det inte.
8.Du kommenterade? Ehm, de minns jag inte..
9.Du tillbringade natten med? Johan
10.Du kramade? Johan
11.Du pussade? Johan såklart.
12.Känslan? Rädsla
13.Låt du hörde? Hello
14.Film du såg? Minns fan inte...
15.mat du åt? Oj.. Eh korv och makaroner tror jag
16.Resa? -
17.Glädje? -
18.Dröm? -
19.Gången du åt 7-eleven korv? Eh?
20.Gången du var utomhus? Igår
21.Gången hela din familj åt middag tillsammans? För länge sen..
22.Saken du köpte? Cola
23.Vad gjorde du för 15 min sen? Facebook
24.Det sista du sa högt? Spelar ingen roll
25.Det senaste någon sa till dig? Vad vill du äta?
26.Filmen du hyrde? Minns jag inte..
27.Filmen du köpte? Typ år å dar sen så minns inte!
28.låten du laddade ner? Moa Lignell - When i heald ya
29.Personen du fick email av? Ingen aning
30.Personen du fick brev av? Mormor kanske?

Hahahah värt liv. Aja nu vet ni iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!