1 år sen och jag saknar dig

- Glöm aldrig det, jag kommer aldrig glömma dig.
Du förändrade min värld som ingen annan.
När jag var i mina mörker va de du som gav mig ljus.

Sorry för dålig uppdatering i helgen, men har som inte haft tid.
I fredags blev det att fara till stan och vara med Emilia, gå runt på stan.
Sen gå till Emilia och sen blev det att bege sig mot pappa, där de bara vart att se tv och så.
Sen på lördag var det julmarknad på a-torp där min klass sålde fika och hamburgare från 10-15.
Sen blev det att fara med Johan mot Boliden och hämta Martin för att sen se bio.
Såg breaking dawn, den var verkligen inte lika bra som jag hade hoppats på.
Men den funkade väl.. Sen blev de hem till Boliden och sen ha de inte hänt så mycket.
Varit med Johan och Martin typ.
Men nu ska jag fika sen gå mot sängen, pusshej!

Tänker på dig dag som natt, jag vet inte vad som hände.
Men jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!