I'm back!

Nu är jag tillbaka, efter stunden då jag la ner med skrivandet.
De hände för mycket, dumpad är man oxå. Som alla kanske redan vet.
Men de var nog lika bra, vi var inte rätt för varandra helt enkelt.
Dagarna vandrar på å imorgon bär de av till bure för att vara med underbara Moa!
Midsommar spenderades fört me pappa åsa å massa vänner.
Sen blev de vara me Världes bästa personer å fara till byske, där de var lite tuckt på gräsklippare(a)
Sen har inte så mycket hänt, mest bara rullat på!
Men nu blir de duschen, sen soooova!



I min ensamhet tänker jag ibland på världen vi lever i, varför blev den som den blev?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!